Huva lite snuva

Jo lite allt. Något litet hostig och snorig, men rätt alert o glad ändå. Kör på med dagis, och det går finemang. Igår kom farmor och hämtade, blev lite överraskad men sprang snabbt och hämtade mina skor! Sen ville jag leka så mycket där ute att vi nästan blev sena till middag. Farmor lura i mig kokt potatis ihop med korvstroganoffen... Tog ett tag att somna och inatt var det lite rörigt, men åter en bra dag på dagis och sen fick jag hamburgare av pappa på forum, vi hämtade brev och köpte kattmat, stackars Lallamm... Ikväll gick jag själv in till rummet när jag ville sova! Mamma och pappa visste inte vad de skulle tro, och efter tio minuter slocknade jag, hihi. Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0