Another great day

Visst grät jag en del när mamma gick, och efter att samtidigt blivit skrämd av Fru föreståndaren Britt som sprang in i hallen precis när jag stod där, MEN det gick snabbt över och jag joinade gänget med friskt humör. Vi var till och med ute och lekte och glömde nästan bort tiden, och när vi kom tillbaka stod mamma och väntade. Det var roligt, men jag ville in och leka mer på dagis! Man ska vara lite försiktig med positiva utfästelser ibland men man får heller inte bromsa sig så inni förbaskat här i livet med att inte faktiskt säga att detta håller vi på att ro i hamn! Punkt! Sen åkte vi till tyresö och lekte järnet med isak och gänget där, av bara farten! Sen åt vi kyckling. Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0