Didn´t even cry

Jag fattade mamma, dags för dagis igen, mamma till jobb, pappa hämtar, lets go to work! Körde på till lunch, käkade bra idag, var ju inte så trött, hittade min plats alldeles själv och gick och la mig för att sova, inga konstigheter... Vaknade gott med ett leende på läpparna, strosade runt och kollade läget, sen kom pappa, och han fick ett leende och lite pekande inåt dagis som hälsning. I eftermiddags hängde vi på las nackarenas och hade roligt som vanligt, tog en hamburgare med farbror anders, stack hem och blåste lite bubblor, hängde upp fina lampan från moster ina, jag hjälpte pappa med grejerna i hans verktygslåda, den är rolig den, sen var det dags att runda av. Mot fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0