Nattbarnvakt

Oj oj, har klarat en milstolpe. Tia och Anders sov här natten till söndag när mamma och pappa äntligen kom iväg på något, ett storstilat bröllop på operan. Det gick bra så till vida att jag inte blev ledsen. Jag var lite orolig, som jag kan vara ibland, men aldrig rädd, var uppe för välling, vatten och sällskap, men Tia och Anders tog hand om mig. Idag har jag hängt med mamma och pappa, och mormor och morfar som kom på besök, alltid lika härligt. Igår kom Tia strax innan jag sov lunch och sen var vi bland annat i nyckelviken och kollade dom smutsiga giisssarna. Jag åt som en häst innan jag sov, och nu sover jag igen.

Kommentarer
Postat av: famo

Hoppla hoppla jag hinner knappt med allt du håller på med och gör man inte det så kan man säga: surt sa räven om rönnbären. Det betyder att den listiga räven blev snopen för han trodde att rönnbären var lika goda som dina röda vinbär i trädgården. Nu ska jag natta mig. Vi kanske ses nästa vecka.

Kram från famo Doa

2009-09-27 @ 21:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0