Soppa, låt mig hoppa

Annars gick det fint på dagis igen, till och med lunch, klippte en kalkonmacka istället! En klassisk gråt, men sen full fart, jag satt i allas knä, det är inte bara petra jag kan luta mig mot, utan matte, jenny, och britt också! Sen när pappa kom hem åkte vi i full fart till ingarö, bara vi två, för att softa i lantlig miljö, medan mamma sov lite inför nattajobb, och tia, anders och farfar slappade I SPANIEN! Det gick jättefint. Idag lekte vi lite på forum innan moster Ina, pappas moster Christina dvs, och farmor dök upp för att åka vidare till ingarö efter att ha varit snabbt förbi jarla för att hälsa på mamma och hämta mer blöjor... Efter en riktig tjejkväll med grillad kyckling och sallad somnade jag, och som pappa avslutade med en fotbollslandskamp för att balansera upp det hela. Ses imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0