100808 nakenfis

Ja det blev en hel del springandes runt så idag. Började med att i morse springa ut på det mycket saftiga gräset efter skyfallet och kissa, som hört denna sommar till, kissa i gräset alltså. I eftermiddags var vi på forum alla tre och drog runt. Mamma hittade regnställ till mig med bamse och pappa och jag drog runt och lekte i affärerna. Sen fikade vi, oj oj oj... Hemma blev det lite nakenfis till hemma, men när pappa skulle borra i deras rum och jag drog in mamma i mitt för att det inte skulle låta för högt i öronen, blev jag kissnödig, men mamma och jag kom ju snabbt fram till att jag inte kunde kissa på mattan, så jag höll mig till pappa var klar, utan hans vetskap, och så kissade jag på pottan när han var klar! Det ni! Som om det inte var nog så njöt jag i duschen idag och vi var kvar där länge och jag blev riktigt kompis med vattnet. Tänk så om det nu fortsätter att regna några dagar... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0