100813 sommar igen

Det var för härligt. På med sommarklänningen till dagis. När pappa hämtade mig så spelade jag fotboll med Marcus, och jag berättade att han sparkat upp bollen på taket! Sen smög vi över hela gården för att hämta bolle. Pappa hade cykeln med och så stack vi till forum och tog en stund utomhus med stora micke som kom förbi. Jag åt pannkakor och jordnötter... Drack ett par rejäla klunkar mjölk. Handlade inne på forum och tror ni inte "teket", short for biblioteket, hade stängt. Nåja, det gick bra ändå och jag passade på att bajsa på konsum. Sen hemåt och efter att jag duschat pappa så duschade jag mig själv, nästan hela mig. Det var skönt men jag var trött, sen somna jag i pappas säng, hur mysigt som helst. Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0