100814 baddag med grand finale

Huga va skönt det var idag igen, högsommar när alla räknat ut den, det var bara att åka och bada på stora badet. Jag ville bada så mycket att jag glömde bort att sova. Det gjorde jag på väg till mammas jobb där vi sen åkte till väsby. Vi åkte förresten tunnelbanetåg också innan, det var mycket spännande och mycket folk var det också att titta på och gömma sig för under kepsen. I väsby var det gött, jag åt hallon och morötter, vi matade kanin, jag hoppade studsmatta, käkade melon och köttfärssås, inte ihop, åt en karamell, sen en tomat, ja jag höll på, sen kolla vi blommor och kaninen igen och jag vet inte vad, men sen var det dags att åka, jag blev alldeles matt. Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0