100818 en lång dags färd mot natt

Idag drog jag ut på det. Halv nio, ja har man kommit igång med sänghoppande så har man, och man måste upp i en 20-30 hopp innan man får kläm på det. I ett hopp studsade jag till så jag gjorde en kullerbytta på studsen, det var väldigt roligt. Sen ska prompt pappa göra som jag beordrar vid kvällssittningen, så är det bara, men jag förstår att även hans och mammas vilja måste råda ibland, jag är ju bara en liten plutt. Idag sa jag till på dagis när en liten tjej hade lagt en riktig plutt på mattan. Så kan det ju inte se ut tänkte jag. Mamma hade stekt riktiga hamburgare på ordentligt nötkött, kraftiga och mustiga, huj vad det landade i magen, med sallad därtill. Den engelska ligan har dragit igång förresten, tänkte heja nån omgång på Arsenal, sen får vi se... Imorgon kanske jag hejar på Findus, eller Pippi, eller Messi, alla små roliga figurer. Som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0