100820-23 oj vad det går

Huj och oj vad det går. En helg, en sommar, på min nya sparkcykel från Spanien, jag och hur jag växer, dagisfröken Marie och hennes mamma dagisföreståndaren Britt sa idag att jag hade växt på längden rejält, månde det. Helgen flög förbi, pappa var iväg och lekte stenålder och mamma och jag roade oss, naturligtvis i väsby också, har inte så många detaljer från helgen då mitt skrivande låg nere, men vi hade det bra och jag visade mamma hur klok jag var när mamma sa att hon behövde avsluta ett viktigt samtal, varpå jag sa jaha oj, gick och satte mig i soffan, och väntade på mamma tittandes på lite pippi eller så. Jag säger så mycket nu också att det snart är dags för ett uppdaterat lexikon, men ett ord som sparkcykel bekommer mig inte ens... Den fick jag av tia och anders som varit i spanien, och idag rullade jag ända till tempo! Vaknade en timme inatt, hoppas inte inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0