100825 "sjung då!"

Ja så gick jag åt pappa idag när jag skulle somna. Man vill ju bli sjungen för ibland när det ska sovas, även om klockan är 20.37 och pappa håller på att svimma av trötthet. Pappa sa att han inte kunde sången om den gula båten som jag ville att han skulle sjunga, så det fick bli några varv på bä bä vita. Tidigare under dagen rusade vi hem i regnet, jag stannade för att hoppa i lite pölar. På gården ute efter maten sparkcyklade jag runt lite medan vi väntade in icas hemkörda (inte brännvin, för er törstigt tänkande), nej mat, och den kom till slut, så när vi stod där upp till halsen av kassar som jag hjälpte till med så kom mitt sömntåg, gissa om vi missa det... Gonatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0