100827+28 "en stoooor tv"

Jag väckte mamma och pappa vid sex i morse, ja det blev en kort kväll med farmor igår, skönt att komma till sömns tidigt ibland... Vi hade kul för övrigt farmor och jag och jag berättade så mycket jag kunde om livet för henne som vanligt. När jag väckt dom så frågade dom om jag sett den nya tv:n, nej, så jag gick ut och tittade och häpnade, skrattade, och gav tv:n en stooor kram. Teletubbies är lika stora som mig nu, som farmor sa igår. Idag var vi hos Klara som fyllde ett. Mamma och jag köpte present på forum och jag tyckte absolut och naturligtvis att hos skulle ha en liten paket med fem bilar, jag kan inte tänka mig en bättre present i detta läge i livet. Imorse brottades pappa och jag i sängen, och jag gungade i täcket och kastades runt, och jag klängde på hans rygg, och ikväll bröta jag runt med mamma och pappa i soffan, mycket närhet och skratt, det var en fin dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0