100830 "aaaah, stora ester!"

Vi skrek till varandra när vi möttes i vagnarna från var sitt håll efter dagis, hon och jag har som sagt så kul ihop och vi sträckte oss efter varandras händer på gångvägen. Imorse åt jag rejält med salami, det var gott, ett tag, sen fick pappa ta och slänga det sista jag börja tugga på, det blev för mycket av det goda. Ikväll har hjälpte jag till i förrådet när vi stuvade om lite, jag hade sparkcykeln med mig ner för säkerhets skull, sen drog vi till tempo, men jag satt på pappas axlar för jag snubblade och gjorde ett magplask på asfalten, jag var en smula trött tror jag. Lite småsnorig men det har hållt sig så, skönt, och så skönt med långärmat, då kan man bara dra ett varv med armen över näsan så är snoret borta, precis som med köttfärssås t ex. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0