101206 "uhu, jag är trött"

Idag började det spännande när allram och tjet skulle till kattdoktorn med pappa i morse. Jag hjälpte till att få in dom i kattburen, försökte bära så gott jag kunde. Annars var det en vanlig dag i stort, men vi avslutade tufft, med dusch... Kom hem sittandes på en sönderkörd pulka, var inte så matsugen men tryckte i mig en del grönt så jag kom igång, sen tvingade jag i mig köttfärssås... Vet inte vad det är med mig med att vilja ha köttbullar efter dagis, varför? Sen spela vi boll och innebandy, jagade varandra, rullade mig till korv i julfilten och drog ut på tiden, tills pappa ropade från duschen. Jag släpade mig dit, förstod att det inte fanns nån återvändo, förstår också att jag måste duscha, men OJ vad besvärligt jag tycker det är. Jag tvekade och tvekade, och grät och grät. Pappa undrade igen vad det egentligen är, det gör ju inte ont för vattnet varken bränner eller kyler, det är ju faktiskt inte farligt, och jag kunde inte få ur mig mer än att jag var trött, vilket jag var iochförsig, men ändå. Nå, somnade gott och gott luktande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0