101209 jag har hämtat en tång

Pappa sa, kan du hämta en tång i verktygslådan när vi skulle mecka fast en skylt på trehjulingen, jag tror han ville testa mig, men det var ju bara att hämta tången i verktygslådan på golvet i hallen, whats the problem?... Annars började vi lite lågt, som det ibland blir efter dagis, där jag bakat pepparkakor förresten (kanske lite hårda för min smak kände jag...), men efter en skål grönsaker i soffan kom jag igång, som vanligt och tryckte i mig mycket mat. Pappa hade köpt en ny pulka, så vi testade den på golvet, på julfilten virad runt, och jag flög i kurvan i vardagsrummet! Sen dansade vi lite till tv-musiken, meckade som sagt, och sen kopplade vi av. Skönt. 

Kommentarer
Postat av: famo joa

Vet du vad, älskade lilla *-öga, det är så roligt att läsa om dina eskapader varje dag. Vi ses till helgen Kram från famo Joa

2010-12-09 @ 22:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0