101210 pepparkakeland

Ja huga, först igår på dagis och sen idag hos klara och isak i tyresö. Men det hör ju årstiden till hörni. I morse var jag lite motsträvig mot pappa, vet inte varför, men jag måste liksom vara emot en del just nu, men efter nån timme så började jag väl hålla med om att man måste hjälpa varandra, nåt jag vet rätt bra egentligen, men lär ännu. Jag var mycket lyhörd när vi klädde på oss, pappas svettdroppar i pannan börjar jag förstå... Sen åkte vi en vintertur mamma och jag till tyresö och hade kul med familjen där, pepparkaksbak och annat, och klara fick min gröna pulka, jag är ju en stor tjej nu, ska bli kul att prova den nya i helgen, den går nog fort! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0