101218 skotta med måtta

Det kom jag på i förmiddags när jag med min nya skyffel skyfflade snö hit och dit på uteplatsen och den täckta gräsmattan. Det är ju en sak att skyffla upp snö, men var ska man skyffla upp den egentligen, och vart ska den skyfflas iväg?... Nåja, jag provade och det gick rätt bra. I eftermiddags hängde vi hos farmor pga att hon fyllt år, jag var väl lite trötthängig också, men glad och det var mysigt, tia och anders var också där och vi hade lite fuskjulafton på köpet, med paket och grejer, så det låg lite kul spänning i luften, hihi! Sen åkte vi det blåa tåget, 71an från gamla sjöstan, och landade gott härhemma till slut. Mycket resa, men vi hade kul med det också, it´s a matter of the mind... Gonatt!

Kommentarer
Postat av: famo joa

Tack för besöket du lilla *-öga o för det söta babykortet med din fina teckning på.

Kram från famo Joa.

2010-12-19 @ 01:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0