101220 en mysig hemmadag

"Jag är varm", sa jag och kom på efter nån minut imorse, för först sa jag direkt bra när pappa och mamma frågade hur jag mådde. Jag hade lite feber under natten och tidig morgon men det släppte framåt förmiddagen, fast visst var det bra att vara hemma idag. Och det var riktigt skönt, bara hängde hemma med mamma på förmiddagen och sen kom farmor och vi tog det lugnt vi också, liksom laddade batterierna. Men jag sov inget på dagen, bara "dusade" lite med farmor i soffan mitt på dagen, så det tog två och en halv sekund för mig att somna tio i sju... Kuckeliku! Snart...

Kommentarer
Postat av: famo joa

Så skönt att du hade en mysdag hemma, den behövde jag oxå kan du tro. Ha en bra da på dagis i da.

Kram från famo Joa.

2010-12-21 @ 11:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0