101226 en dag med farfar

Idag hämtade pappa hem farfar från hotellet. Efter en lite småtrevande fikastund så satt vi oss i soffan och tittade på pippi han och jag. Sen läste vi bok, la pussel, jag visade min nya dockbarnstol, och jag berättade en del för honom som jag tänkte det kunde vara bra att han visste. Han kanske inte uppfattade allt men det var inte det viktigaste. Efter mormors pannkakor tog vi vagnen och gick till forum så jag somnade. På forum tog vi ett äpple och begav oss till sickla där det vankades, ANDYS! Jag visade farfar hur man hoppar, åker rutchkana, kastar bollar i bollhavet osv osv. Tia hämtade oss och vi hade en skön sittning vi fyra hemma i sickla innan vi gav oss iväg hemåt, vi slog följe med farfar och gav honom en kram innan det var dags för bussen. Hemma berättade jag allt för mamma och kvällen slutade gott. Mot en mellandagsvecka, vad det ny betyder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0