101227 julklappslek

Har kul med mina julklappar, kanonbra allihop, behöver inte lämna huset, och idag gjorde vi det knappt, höll på till lunch med ditt och datt, från pussel till barnbebisstolar. Vi var på forum och köpte paket till stora ester som har kalas imorgon, ska bli spännande! Sedan mötte vi mamma, mormor och morfar i nya lägenheten, de hade lastat bilarna fulla med nya grejer, och oj va fina stolar jag ska ha i mitt nya rum till exempel! Dom gick att stå på så jag såg ut över den fina gården där det fanns flera barn, så dubbla hem, dubbla rum, dubbelt så roligt, det kör vi på tycker jag! Tog en dusch i baljan idag, ja jag vet inte riktigt hur det gick till, men bra, och nu doftar jag som en blomsterbädd, i min egen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0