101208 julshowtime

Phantom of the Opera, dra en julklappssäck över dig! Här vare grejer, spöktjejer från framförandet av "rövarkulan"och twinkle little star, dom står upp och applåderar fortfarande... Svea till vänster och "stora" Ester till höger, och jag i mitten, vi är backstage och tar en skinkmacka, har hört att man tar sånt backstage. Showen började 17.00 och vi sjöng tillsammans med några andra barn som var rövare, och det var dramatiskt värre. Men med twinkle twinkle little star landade vi igen. Sen tittade vi på dom stora barnen som körde the classic christmas songs och jag mumlade med. Efter fika gick vi hem, något trött efter denna premiär, och jag var väl inte så sugen på duschen direkt, men premiärsvetten var ju tvungen att sköljas bort. Och förresten, idag sa jag till fröken jenny att efter vilan så skulle jag sluta med blöjor på dagis, och det gjorde jag. Fick en nu till natten, vi får se om jag är på samma humör imorgon, men har jag bestämt mig så är oddsen goda. Tack för ikväll ladies and gentlemen.

Trackback
RSS 2.0