100702 SOMMARLOV

Var så glad att gå till dagis, för att också sen kunna gå på sommarlov, att jag ropade vid 05.33 att nu var jag vaken! Ingen rast och ro en sån här dag. Jag hade ett jättefint linne på mig idag och såg ut som en liten sommartjej. Pappa hämtade mig och vi sprang till bussen för att sen springa till Tia och Anders där vi lekte och stojade och åt och jag smakade på hummer! Jag log när jag småtuggade men var ändå försiktig och tackade nej. Vi rullade golfbollar och brottades och jagade varann och jag vet inte vad, så jag blev trött, men visst gav jag mig inte hemma förstås... Imorgon ska vi nog till andys en sväng. Jag vet, ska man inte vara ute såna härliga sommardagar, absolut, men inte enbart kanske, och om jag nu blir genomlycklig över att vara där en timme, så varför inte... Vi ska nog hinna plaska också.

 
Trackback
RSS 2.0