100703 Jag äääälskar yoghurt

Så sa jag till pappa imorse. Sen sa jag Lägg ägg! Så jobbar jag. Vet inte var jag fick det ifrån, men från dagis antagligen, eller mamma... Annars var det en innehållsrik dag. Frukost i stålmannendräkt på uteplatsen, gissa vad jag åt... Sen gjorde vi oss i ordning för att åka till andys och åka rutchkana och hoppa och sånt, jag borstade tänderna helt nakenfis i mammas gamla lekvagn. På andys körde jag hårt och gjorde saker jag inte vågat förr, åkte själv, klättrade själv, jag var stark och hade jätteroligt. Sov gott i Sickla och vaknade och där fanns tia och anders och pappa. Fick glass, korv, kaka, festis och jag vet inte vad... Sen åkte jag insmord i sololja och Tia till Jarlaberg och mötte mamma. Pappa skulle kolla fotboll med anders på stan, lyckosten! Kissade tre gånger på pottan ikväll! Hot pott!

Kommentarer
Postat av: famo joa

Vilken superdag du har haft, den varmaste dagen hittills denna sommar. Skulle vara kul att se hur du rör runt i poolen på söndag. Kanske kunde vi träffas en stund. Kram från JOA

2010-07-04 @ 00:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0