100707 goa joa

Som sagt, joa tog över idag och vi hängde med varandra hela dagen. Att lite bad, vattnande, mat, ett besök på tempo, lite gunga, lite rutchbana osv kan göra en sommar, åtminstone många dagar, är ju härligt, även om det finns många spännande besök att göra här och där förstås. Joa kommer på fredag, imorgon momo och joppa, det blir upp och hoppa! (Farmor brukar kalla mig stjärnöga, och häromdagen plockade jag upp en bok på bibblan på måfå, och den råkade handla om en som hette stjärnöga...)


Kommentarer
Postat av: famo joa

tack för igår lilla stjärnöga, ja du är allt en badande baddare på bibblan. Jag tror du kan läsa fast du inte talat om det för någon. Jag tror du har en hemlighet. Ha de bra ida, be mommo kolla vattningen. Vi ses i morgon kram från JOA.

2010-07-08 @ 09:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0