100708 upp i toppa, med leo, momo o joppa

Oj vilken start på dagen. In ramlade denna trio vid nio och dagen drog igång. Jag vet inte riktigt vad som hände, men helt plötsligt hade dagen rusat iväg och jag hade lekt med bollar, hjälp mormor med grejer, planterat blommor, badat i poolen, kollat lite pettson och findus, ätit pannkakor, glass, jordgubbar, skojat med leo och joppa, som också hann med ett bad i nyckelviken, då badade jag i poolen istället, det passade mormor och mig bäst. En riktigt bra dag idag också, och ingen är överraskad :-). Ikväll spelade pappa och jag fotboll på den riktiga planen igen! Jag har bara spelat där en gång tidigare och jag hade så roligt att jag skrattade högt och skrek hela tiden! Hanna Ljungberg (svensk fotbollslegend för er som inte begriper), släng dig i väggen! Hihi! Nu sover jag så in i bomben...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0