100709 joa och toa

Farmor var på besök idag igen, denna första vecka av mina fem sommarlovsveckor, hurra! Jag är så glad över alla som kommer förbi så jag vet inte till mig, och ni har alla era härliga sidor och sätt som gör att jag aldrig upphör med att ha underbara dagar, vem som än kommer eller var jag än tar vägen. Idag drällde vi runt hemma som vanligt, med nåt tempobesök och en hel del pyssel på hemmaplan förstås. Jag har sprungit en hel del nakenfis och jag trivs som grillen på uteplatsen med det. Men det innebär en del springande på pottan, ett mycket angenämt problem. Ikväll ville jag sova ute i soffan. Det fick jag inte. F-bannat... Gonatt

Kommentarer
Postat av: famo joa

Ja men vilken härlig dag trots att vi valde fel blöjor på Tempo. Snart behöver du inga o va kul vi hade när vi lekte kurragömma och när jag frågade om vi skulle göra puss o kram när jag gick hem så sa du att: "det struntar vi i" du var så upptagen med att gunga. Men se kom du sättandes tre gånger om. Suss gott, vi ses på söndag lilla jubilar. Kram famo Joa

2010-07-09 @ 22:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0