100711 2,5 år!

Ja kan man fira, ska man fira. Idag vaknade jag upp som en två och halvt åring, och jag fick snabbt koll på hur jag skulle säga det. Först hjälpte jag mamma att storhandla på ica och satt i vagnen och höll ordning. Sen förstår ni vankades eftermiddagsfika med släkten och jag överfölls av gratulationer, skratt och kramar. Mamma och jag gjorde egen jättefin choklad- och jordgubbstårta efter att pappa och jag tagit vår runda till återvinningen, det är så skojigt att slänga grejor i dom där stora schabraken. Sen kom hela rasket på besök, och trots att det inte skulle bli nån presentfest så stod jag där och trampade bland allt ifrån såpbubblor till hoppborg (ja det var sjukt, men så är han tias anders...), men när vi satt och hängde på uteplatsen alla, och jag gick från famn till famn, och ibland pysslade med mitt, och vi alla njöt av stunden (om mig förstås), mitt i den ljuvligt sköna sommarvinden från syd, så var det nog som allra bäst och en sommardag att minnas i år. Gutår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0