100712 Hopp

..finns det en del av. Ett sätt att känna hopp, är att hoppa, och hoppa det kan jag. Från bryggan på Boo-badet så jädrar anamma mycket att läpparna till slut blev blåbärsblåa, men roligt var det. Sen hoppade pappa och jag runt ensamma på fotbollsplanen, huga va kul. Sen hoppade jag upp i cykelsadeln och så drog vi till luftkonditionerade forum och fixade pappas estherhalsband som jag drog sönder i vattnet, MEN, fångade upp smycket i handen och höll det hårt, som om det var meningen. Jag hoppade nära intill basejumphopp i biblioteket sen och efter att ha varit nära att somna innan vällingen 18.30 efter 15 minuters sömn under lunchen pga allrams gnällande på uteplatsen, så hoppade jag ändå runt till 20.10 innan jag själv sa att nu är det nog dags... Hopp och tro!

Casillas, släng dig i stolpen!

Agua por favor!




Kommentarer
Postat av: famo joa

Ja vilken härlig dag vi hade i söndags på din 2 1/2 årsdag. Det får vi gör aom nästa år. Härliga dagar ska du ha fortsättningsvis nu när pappa o mamma ska ha semester. Snart är kvällen lite svalare o då åker jag ner till Faffa i Finspång. Är tillbaka i Sthlm på fredag. Till dess kram från FAMO

2010-07-13 @ 18:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0