100716 bad och cykling

Idag träffade jag Alfred och Elvira, mammas väsbykompis Malins barn, på STORA BADET, Eriksdalsbadet förstås... Sen gick vi till beckis, blecktornsparken vid skanstull, där det finns lite grisar och får som man kan kolla in. Väl hemma stack pappa och jag på en cykeltur för att göra lite ärenden och dra till Järla sjö ett par kilometer hemifrån, där vi mötte tia och anders för lite kvällsmat i kvällssolen på en restaurang med egen brygga, där pappa och jag hoppade fram och doppade fötterna med tia! Till slut hjälpte också mig fötterna till sängs...

Kommentarer
Postat av: famo joa

Vilka härligt äventyrliga dagar ni har i denna sommars fantastiska solväder. Jag har varit en tur till Finspång o Faffa. Ha de gott vi kanske ses i helgen.

kram från Joa.

2010-07-17 @ 12:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0