100717 rekorddag på stora badet

Vi var där i fem timmar... Och vi började med frukost halv 9 på ett fik vid skanstull där mamma och pappa fikade efter att ha kollat mig på ultraljud på södersjukhuset för tre år sedan typ... Vi la till 20 kr för att kolla in äventyrsbadet inomhus, men riktigt så stor tjej är jag inte än kunde vi konstatera, så vi körde på hårt utomhus, men hade även några mysiga vilostunder på filten emellanåt. Det tar på krafterna att hoppa så mycket från kanten, och hoppa runt i halvmeterspoolen där knappt hakan är ovanför vattenytan. Jag däckade hårt kvart över två och vaknade till liv hos mommo och moffa i väsby där vi hade det jätteskönt och roligt som vanligt, och jag matade mamma och momo med en massa låtsasmat att vi knappt orkade äta på riktigt sen. Och jag fick glass, igen, den andra för dagen, sommar sommar sommar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0