100718 hemmavid

Vi tog en dag hemmavid. Tempot var lågt, fem minuter i taget liksom. Efter frukost på uteplatsen så gick förmiddagen med lite hemmapyssel bara. Jag var lite dåsig och däckade tamigtusan i soffan vid 1145 framför svt barn-kanal. Då slog pappa över till british open och så var vi halvt medvetslösa båda två ett tag tills farmor dök upp, famo, som jag faktiskt sa som oftast idag, och väckte oss två i hörnan av soffan... Sen gasade jag och farmor med pappa på tills mamma och malin kom hem från loppis och så körde vi en grillkväll med riktig hamburgare! Jag testade att kolla lite film på tv-n i mammas och pappas rum och det var jättekul! Där avslutade jag kvällen också med mamma, så sammanfattningsvis var det en bra avslutning på andra sommarlovsveckan hemmavid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0