100720 good ol andys

Vi gjorde comeback, kan ju fanken inte ligga vid badet varenda dag, trots högsommar, vi har ju trots allt badat så kallsuparna blivit oräkneliga. Och oj vad vi körde. Jag for runt som en kanin i en timme, åt pannkakor, sa till pappa att jag ville ha pannkakor men att "pappa, jag vill stanna här", så han inte drog iväg mig under sömnen. Så medan jag sov svepte han en balja kaffe. Sen körde vi en timme till, OCH DÅ ÅKTE JAG DEN STORA RUTCHBANAN SJÄLV! Jag hade förvisso dåligt glid i brallorna pga svettiga ben under tyget, pappa med, men ändock, och det var ett stort steg. Jag instruerade pappa så med höjt pekfinger att det tydligen skrattades på fiket. Sen mötte vi mamma innan vi hälsade på bröderna svärd på en snabb pt där jag kollade in flanörerna på repslagargatan. Hemma sen däckade jag i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0