100721 en hit en dit

Började dagen med en kul utflykt till gustavsberg där jag fick testa emmys stora studsmatta, och hej vad det gick! Sen slocknade jag i bilen för att åka till väsby och gratta kusin leo som fyllde 11! Vi gav han ett badmintonrack och bollar, men jag och pappa jobbade mer med den nya sporten badbollsbadminton när vi väl var där, och jag körde genomgående dubbelfattad forehand, OCH backhand. Skvätte mig en smula i lilla poolen men gick mer runt och tryckte i mig godis och tårta och bullar och chips och jag vet inte vad, och körde lite med alla sådär lagom charmigt som bara jag kan. Gungade rakt in i mormors onda rumprygg, det var pappas fel, han tittade för mycket på mig, but who can blame him... Imorgon till Gränna, där finns tydligen en kvinna som sin stjärt tydligen kan spänna, precis som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0