100719 riktig heldag

Körde igång redan 0515, ja här kan man inte vila på hanen. Kanske var jag lite varm, men jag kunde inte somna om... Nåväl, vi gav oss iväg alla tre till eriksdalsbadet och njöt, även om det var ordentligt kylslaget i den starka vinden när man doppat sig! Vi fick sällskap av emmy, gisela och patrik som vi sedan lekte med och grillade med hemma hos oss, det blev en fin kväll och jag blev stum och paralyserad över emmys framfart, men hon är roligt energisk! För övrigt börjar jag få en kick av att bokstavera väldigt tydligt, jag säker "kolla nu", samlar mig, och säger klart och välartikulerat, t ex sallad, tomat, gurka, men även badboll och tunnelbana t ex, och det är väldigt roligt att rätta in sig i det verbala ledet som vad jag förstår den här familjen jag hamnat i finner glädje uti. Hihi!

PÅ ERIKSDALSBADET, FÖRLÅT, STOCKHOLM SOUTH DOWN TOWN WATER PARADISE AND RESORT...
 
Trackback
RSS 2.0