100730 here comes the sun (jag...)

"Here comes the sun, here comes the sun, and I´ll say, it´s alright.." Efter regn kommer solsken. Idel solsken ger öken. Ja ni vet... Idag drog jag ut pappa på sandkakebakning 07.50 eftersom sanden var perfekt för detta ändamål. Sen drog pappa mig med till Ica. Jag ville ha bilvagn, men sen ville jag ha en liten vagn istället, men halvägs in i ICA STORA MAXI BIG, ville jag ha bilvagn igen, så vi fick gå tillbaka och hämta den och lägga tillbaka varorna i bilvagnen. Då sa pappa att vi inte byter en gång till, och det förstod jag, även om jag bytte plats i och på bilvagnen ett par tre gånger. Sovning på tur, efter att jag parkerat bilen, jag kör ibland i garaget förstår ni. Sen fick farmor veta vad hon går för, och jag... Anders drog iväg pappa till golf. Vi gasade hela eftermiddagen inne ute uppe nere, ja där det gick. Sen skrattade jag gott när jag såg mamma komma runt hörnet. Det var fint det. Imorgon ska vi leka igen, vad kan det bli?...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0