100731 just hanging

Vi hängde mest idag, men det var skönt. Jag hade fått gatukritor av mamma som vi lekte med på gården, och körde lite gårdslek i all enkelhet. Bara en sån sak som att jag säger till pappa var han ska gömma sig när vi leker kurragömma. Det blir ju mycket enklare att hitta honom då. Vi gjorde en mikroskopisk utflykt till sickla köpkvarter i eftermiddags, vi skulle kolla in lite pyssel för hemmet, ta en fika, handla på ica, ja ni vet, en sån dag bara, men jisses vad jag fått smak på godis... Akta mig nu!

Kommentarer
Postat av: Tia

Ha ha ja mums för godis! Vilka härliga dagar du har kära E, jag saknar dig och hoppas få hänga snart. Stor kram från mig till dig

2010-08-01 @ 12:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0