100610 Somliga går i trasiga skor

..men det är inte så lätt att hålla dom hela när jag far runt på plastbilen både på jobbet och hemma (den jag fick av my och jens häromdagen och som pappa tvättade i duschen precis som mig) och drar mig fram likt en ardennerhäst på en dragster, ungefär! Det visade jag pappa när han hämtade mig idag. Sen åt vi ihop med tjet lite smörgåsbord med sallad, plättar, sylt, kycklingvingar, kaviarmacka och potatissallad, klassisk torsdagsmat. Vi unnade oss en rejäl stund i parken med allt man kan göra där, samt en tur på tempo. Med bilen förstås. Jag var så vansinnigt söt när jag ville ha pappas ena handflata mellan min kind och kudden och den andra handflatan på den andra kinden när jag skulle somna. Jag pussade den ena handflatan, men jag orkade inte ta ut nappen... 
Trackback
RSS 2.0