100614 En halvlek fotboll

Vi höll nog på en halvlek ute vid gungan idag, i dessa tider förpliktigar det. Det finns ju bara en att jämföra mig med... Vi köpte ju en ny boll på ica maxi igår och den var det fart i. Naturligtvis gungade vi också. Annars stannar jorden att rotera. Sen gick vi till parken och jag började analysera under en rutchkana det här med grus i stövlarna och mellan tårna nu när jag inte hade strumpor på mig, men jag gavs ingen längre tid till det då jag yttrade trötthetsgnälligheter och det var ju en bit hem, men det var kittligt att skölja tårna i handfatet. Nya Pettsson och Findus har blivit en favorit, även om jag älskar att sjunga Postis Per-visan, bland andra. Nu nynnar jag för mamma i sovrummet, så hon somnar så jag kan gå ut i vardagsrummet igen och rumstera. Kanske...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0