100623+24 mystiskt..

..det försvann en dag, men en dag blev två enligt bloggen, jag vet inte riktigt jag... Hursomhelst, idag var det mycket folk fram och tillbaka, pappa hämtade hem mig och hemma väntade mamma, gisela och emmy, sen kom patrik och mamma och gisela gick, sen gick patrik och emmy och då kom farmor, medan vi stod och pratade med grannens pappa, med grannens barn i famnen. Nåja, jag hittade rätt med farmor och hade skoj ikväll, och vi pratade med mormor på telefonen. Han med att bada lite barfota i plaskdammen i parken också, sånt som vi barn gör, vi är ju lite lustiga. Sjöng bä bä vita lamm för pappa 30 sekunder innan jag somnade också. Ikväll är det nybäddat med nalle puh lakan, han får alltid en puss innan jag somnar till. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0