100625 merry in midsommer...

..oj det var en rolig midsommarafton. Dagen började med frukost på uteplatsen, sen lek i bara pyjamasen ute på gården, OCH SEN, jättelek i nya lilla poolen mamma fixade på forum, jag hade så roligt så roligt, ni ska få se film. Sen sov jag gott och vaknade på väg ner till mcdonalds. Jag fick hamburgare i bussen på väg till tyresö och jens my isak och klara, där vi firade lite och lekte med barn och BADADE I POOL IGEN. Sen blev det en längre tur hem pga tokiga bussar men hemma väntade farmor, tia och anders som såg mig bli allt tröttare. Alltså, lite esther williams varning idag, se upp... Nedan från ett tidigare tillfälle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0