100630 nagellack

som om det inte var nog på fötterna som jag vill ha ibland av mamma, tycker väl pappa, men nu fick vi flickor på dagis nagellack på fingrarna också, men det sätter ju färg på tillvaron, så kör i vind. Annars så var det en rätt vanlig dag tror jag, härlig sommar är det tydligen, viktigt att komma ihåg i framfarten i livet. Vi badade på dagis idag igen, och mamma och pappa tar sig för pannan av glädje, i så fall, vi vet ju som sagt inte riktigt... Vi tog oss en tur till parken och hade bara med oss farfars röda cykel, mammas gamla vagn och en fotboll, för att leka i dammen och med rutchkanan... Jag är härlig!

NÄR JAG FICK FINDUS AV MORMOR OCH MORFAR PÅ FARMORS FEST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0