101107 "tea-party"

Skrek efter pappa som vanligt vid 0555, och han lurade mig på 20 minuters vila i sängen innan vi gick upp. Vi drällde runt mest imorse och letade vind i seglen, och så, mot andys... Det var jag värd. Körde på hårt bland barnen, och pappa och jag fick fotbollsplanen för oss själva en liten stund, oj vad vi skrattade på det såphala golvet. Vaknade på forum, tydligen hade vi gått en jättevacker sjöväg från sickla till forum, men det var bara friskluften jag omedvetet hade sugit in. På forum fick jag en jordgubbsglass som jag meckade med med en plastsked, var roligt och tog lång tid. Sen gick vi till maxi, och på vägen fyllde jag lite vägräckesstolpar med grus, det är ju sånt man gör. Maxi känner jag sen gammalt och där plockade vi på oss för mycket mat. Det vägde mer än jag så det var lurigt att köra hem vagnen... Mamma kom hem från helsingborg och jag bjöd henne på chips och rosé. Av mamma fick jag en liten liten liten teservis som vi drack många koppar "te och kaffe" ur. Sen lekte vi järnet och sjöng och balanserade och hade en finfin kväll, tack för den här helgen, mot ny vecka hörni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0