101108 "du är min dotter, hahahahaha"

Så sa jag till pappa på skoj och skrattade. Vi gick igenom det här med dotter och son, och vem som är vem och vad jag är och så sa jag att isak har snopp för han är pojke, mitt uppe i all information. Mycket med det där. Väckte mamma med farfars trumma imorse, det var väldigt roligt. På väg hem gick vi förbi några gubbar som visade hur nya ellåset på dörrar och tvättstuga fungerade, och en länk på bostadsrättsföreningens hemsida, och det var ytterst tråkigt. Hemma ville jag inte äta, pappa förstod inte riktigt men det fick vara ok för jag var bestämd, men sen blev jag varm i pannan med feber och tröttnade till ordentligt. Men jag var tapper och sa att det inte var så farligt. Jag ville hosta i handduken dock, för jag vill inte kräkas rakt ut, om jag nu skulle det. Jag är helt fantastiskt på att ta det med gott mod och göra det bästa av hur jag mår vet jag pappa tycker. Blir hemma imorgon, man måste ju vila ut när man är dålig, även om "det inte är farligt", som jag brukar säga.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0