101111 "jag vill åka till momo o joppa"

Japp, nu är det dags, blev ju inget i helgen, och jag klämde ur mig det när jag åt mina grönsakssnacks ur min skål och satt och tänkte ikväll efter dagis. Blir en runda lördag/söndag hoppas jag. Var rätt trött ikväll, vet inte om jag sov ordentligt på dagis, men jag hade lätt till gråt första par timmarna, även om jag hade lätt till skratt också, som när jag låtsades att jag ramlade i golvet när jag stod på pappas rumpa, men skrattade när pappa kom på mig eftersom det omöjligt kunde vara så, och skrattade när jag flög som en fluga i pappas famn upp och ner, det är för övrigt svårt att säga flyga som en fluga, eller hur! När jag skulle äta välling så kom det precis får på tv som också fick välling i flaska, vi skrattade åt det också. Bra kväll med lite gråt och mycket skratt, inte tokskratt, men bra skratt. Och ett bra skratt är inte kattskit. Tufft nu för allram och tjet förresten med början till tjäle i marken... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0