101118 "jag har blöjor på dagis"

Det sa jag efter en liten tystnad i sängen när jag skulle sova. Det var bara något som slog mig. Pappa sa att en dag så har jag trosor på dagis och inga blöjor. Jag ska ha trosor på dagis sa jag men jag vill inte bajsa på pottan sa jag också. Inga enkla grejer det där. Nåja. Var rätt trött hela kvällen (kanske för jag vaknade 0445) men vi hängde i och myste och jag klättrade en del på pappa och hoppade till honom från olika nivåer, han har nog varit brottare en gång han, som han fångar mig. Vi pratade om bad ikväll men jag blev så väldigt ledsen när det kom på tal så vi tar det imorgon istället, jag blev helt förstörd, och så mycket ska jag ju inte pressas, eller? När jag badar ska jag leka med mammas nya vattenkanna till näsan, som vi har så roligt med på diskbänken. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0