101121 glädje i blötan

Fick en hel del gjort idag. Körde förstås en andys, där jag åkte nästan nonchalant väldigt snabbt i stora rutchkanan, helt själv, ner till pappa som väntade. Efter pannkakorna sov jag en god stund i bilen för att vakna upp på siggesta ute på värmdö där vi kunde fika och titta på hästar! Jag fick åka vagn efter lilla lilla frida, en vit liten häst. Sen stack vi till sickla och åt julskinkmacka och lekte järnet ett tag för att sen åka hem och träffa mamma. Oj vad vi lekte sen. Men vi badade först, och det gick ju bra, men jag krånglar fortfarande, även om jag sagt till pappa att idag var det verkligen dags, "jag är så smutsig" sa jag. Sen sprang jag nakenfis en del och luftade rumpan, dansade, klättrade och skrattade gott. Det var en rolig dag och kväll. Så ska re va.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0