101128 "jag har snö på tungan"

For till väsby idag, det var ett tag sen och var skönt. Sov i bilen, mycket sött som vanligt vad jag förstår, och vaknade strax innan väsby och sa att det smakade snö på tungan. Mamma och pappa tyckte det var rätt märkligt då vi inte varit ute innan på dagen, men man får smaka som man vill tycker jag. Kanske drömde jag om snö, strunt samma, jag grimaserade lite åt det. I väsby försökte jag ta ifatt med allt jag missat sen sist och det gick rätt bra. Kolla Lippe, köket, pussel, sitta o fika, greja med marsipan med leo (det var extra roligt eftersom den här sortens lera smakade godis), spela innebandy, lekt med en råtta i rep med leo, ätit tomater, sparkat fotboll, gått i trappan tusen gånger, osv. Hursomhelst, jag blev så trött i bilen att jag tydligen såg onykter ut... (jag luktade på glöggen, kanske var det...) Nu sover jag.

Kommentarer
Postat av: famo joa

Hej lilla -öga! Vilekn dag du haft o vet du va jag har vatt igång sedan kl 8 på morgonen för jag skulle iväg till kyrkan o sjunga Hosianna o Dotter Sion och Advent o det var tjokt med folk o massor med barn o en trumpet som blåste och högt i tak. Sedan har jag varit på adventkaffe och nu har jag fått igång en advent och fixat extra förlängningssladdar till den. O vad fint det glimmar. Kram från Famo Joa.

2010-11-28 @ 22:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0