101004 "samling!"

Så sa jag till mamma och pappa ikväll när jag dragit ut den nya gröna toamattan som såg ut som gräsmatta, fairway... Då satte sig dom bredvid mig på mattan och jag sjöng en totalt, för mig också, obegriplig sång, och när de försökte haka på så skrattade jag så jag kiknade, typ 15 gånger. Det var roligt att leda samlingen. Innan åkte pappa och jag till forum så mamma kunde sova inför nattskiftet. Där åt vi kyckling och ris, en gammal klassiker, sen gjorde jag tvåan, iväg snabbt och plockade bort den, men vi hade inte blöjor med så jag var nakenfis under jeansen tills vi efter maten som vi hoppade på igen, köpte nya på konsum, kändes konstigt men roligt. Jag har ingen blöja och inga trosor sa jag flera gånger. Sen körde jag vagnen och mötte man mig såg man bara en vagn komma. Hemma hade vi skoj som sagt, jag hade bullar med mig från dagis som vi bakat idag så nu har vi tusentals kanelbullar hemma, välkomna förbi. Sen gick det snabbt, jag till och med applåderade pappa och ropade bravo när han kom med vällingen. Och mamma fick absolut inte lämna rummet förrän jag sov, det höjde jag mitt pekfinger för. Hej. 

 
Trackback
RSS 2.0