101008 börjar bli trång, men mysigt

Imorse småsov pappa och jag trekvart i sängen och ikväll somnade pappa nära en timme intill mig när jag skulle somna, jag kom mer till ro när jag fick klappa pappa på kinden. Det är trångt men mysigt när mamma och pappa sover intill, men sängen är inte utformad för större än meterstyper... Annars gick jag väl mest och väntade på fredagsgodiset idag, vi köpte vår standard, 8 bitar på tempo (efter noggrannt forskande i lådorna, sånt här är svårt förstår ni, vi pratar 30 lådor och 8 bitar...). Sen hade vi en lång sväng i parken, tittade på fotbollspojkarna som vanligt, roligt det där, jag körde vagnen, tittade på vattenpölar, tittade på katterna där allram satte skåpet och visade småkattpojkarna vem som bestämmer på gården om än slött, och gungade lite. Sen en godisfikasamtalsstund vid köksbordet där vi pratade om dagis och annat, och jag sa, pappa vet du vad, flera gånger, vilken uppmärksamhet man får, hihi. Ja, och så bad i baljan förstås! NU, sa jag när pippi tog slut, dags att sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0