101009 utflykt

Gick igång tidigt idag med, kan ha varit svd:s helgsbilaga som skrämde mig... Nåväl, när det var dags att sova tog vi oss sakta iväg till slussen, jag mamma och pappa för att möta upp tia och anders, och farmor vartefter, hon skulle bara hitta oss... Jag red häst igen! Ceder denna gången med även om jag skrek WALLE när jag såg min gamla kompis. Efter väldigt mycket friskluft på skansen (och en del odör...) åkte vi till tia och anders och hade en härligt eftermiddagskväll, sen åkte vi hem och stupade och jag tror jag inte är den enda i familjen ikväll...

Kommentarer
Postat av: famo joa

Älskade lilla *öga, tusen tack för idag.

Nattinatti från FAMO

2010-10-09 @ 22:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0